ورزشی

ورزشی,فوتبال,لیگ برتر

ورزشی

ورزشی,فوتبال,لیگ برتر

فوتبال اروپا و آینده ای که زیبا نیست


جاناتان ویلسون، نویسنده مشهور فوتبال به بررسی یک اتفاق عجیب که در طی چندین سال در فوتبال اروپا رخ داده و ممکن است نتایج هولناکی داشته باشد، پرداخته است.


به گزارش "ورزش سه"،  اتفاق عجیبی در فوتبال اروپا در حال رخ دادن است. سرعت این اتفاقات کند بوده ولی نتایجش هولناک است. در آلمان، بایرن مونیخ برای ششمین سال پیاپی قهرمان بوندس لیگا شده است. در ایتالیا، یووه در آستانه کسب هفتمین قهرمانی پیاپی است و همچنین چهارمین سال پیاپی است که دو جام می‌برد. در فرانسه، پاری سن ژرمن در 6 فصل اخیر، 5 بار قهرمان شده است. در اسپانیا، بارسلونا شکست ناپذیر است و به دنبال کسب دوگانه است. در انگلیس، منچسترسیتی در فاصله 5 بازی به پایان لیگ، قهرمان شده است. در صورتی که اتفاق غیرمنتظره ای در هفته های پیش رو در سری آ خ ندهد، این فصل در واقع در بین 5 لیگ برتر اروپا، رقابتی برای قهرمانی وجود نداشته و یک فصل بدون رقابت، هیچ ارزشی ندارد. حالا این سوال مطرح می‌شود که آیا هواداران این قهرمانان، از این اتفاقات خوشحالند؟

  ادامه مطلب ...

استقلال- سپاهان بدون هوادار شد!


آخرین دیدار سپاهان برابر استقلال در شرایطی برگزار می شود که دیگر هواداری روی سکوهای نقش جهان برای شعار دادن علیه بازیکنان و مربیان این تیم وجود نخواهد داشت.


به گزارش "ورزش سه"، رفتار هواداران سپاهان طی لیگ هفدهم همواره محل بحث در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بوده و آنها در دور رفت بازی ها یک دیدار برابر تراکتورسازی از همراهی هواداران خود محروم شدند.


  ادامه مطلب ...

لیونل مسی دیگر نباید برای بارسلونا بازی کند!


اسکار روجری، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین مدعی شد لیونل مسی دیگر نباید این فصل برای بارسلونا بازی کند.


 


به گزارش "ورزش سه"، با قطعیت تقریبی قهرمانی در لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان، بارسلونا حالا تنها دیدار فینال کوپا دلری برابر سویا را به عنوان یک بازی سرنوشت ساز پیش رو می بیند و روجری معتقد است بارسا بدون لیونل مسی هم فاتح این جام خواهد شد.


   ادامه مطلب ...

انصاری فرد در آستانه کوچ به بوندس لیگا

رسانه های یونان در فاصله یکی دو هفته تا بسته شدن پرونده این فصل از رقابت های سوپرلیگ به جدایی ستاره ایرانی و آقای گل رقابت ها از المپیاکوس دامن زدند.


به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد ستاره ایرانی خط حمله المپیاکوس در یکی از فصل های پرفراز و نشیب خود در یونان همچنان به عنوان ستاره بی چون و چرای خط حمله مدافع عنوان قهرمانی در حال درخشش است تا جایی که با گلزنی در این هفته از رقابت ها موفق شد با به ثمر رساندن پانزدهمین گل خود در کنار پروویچ مهاجم پائوک صدر جدول برترین گلزنان را به خود اختصاص و همچنان یکی از مدعیان اصلی آقای گلی یونان باشد.

  ادامه مطلب ...