ورزشی

ورزشی,فوتبال,لیگ برتر

ورزشی

ورزشی,فوتبال,لیگ برتر

چای سبز ایرانی شگفتی بوندس لیگا

تاخت و تازهای برمن ها با مربی ایرانی در بوندس لیگا همچنان ادامه دارد تا جایی که سبزپوشان تنها یک امتیاز تا رسیدن به سهیمه یورولیگ فاصله دارند.

به گزارش "ورزش سه"، برای یازدهمین هفته متوالی در بوندس لیگا شکست ناپذیری برمن ها ادامه پیدا کرد با این توضیح که آنها با ثبت 9 برد و دو تساوی در این مدت رکورد بی نظیری از خود در تاریخ رقابت ها و همچنین باشگاه به ثبت رساندند تا جادوی ستاره ایرانی روی نیمکت رهبری وردربرمن ادامه پیدا کند. مردی که حالا چهره ای محبوب و شناخته شده در فوتبال آلمان قلمداد می شود و همه اخبار پیرامون آلکساندر نوری می چرخد.

  

وردربرمن در حالی میزبان هرتابرلین بود که برتری در این بازی رویای نوری و شاگردانش را برای رسیدن به اروپا برآورده می کرد به همین خاطر شروعی توفانی در جدال 6 امتیازی با برلینی ها داشتند و در کمتر از 15 دقیقه به آن چه می خواستند رسیدند تا رقیب مستقیم خود در مسیر اروپا را از پیش رو بردارند و نهمین برد متوالی خود را به ثبت برسانند. نتیجه ای که این تیم را در صدر بهترین تیم های آلمان در 11 هفته گذشته قرار داد و باعث شد آنها آماری درخشان تر از تیم های مطرحی همچون بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام بوندس لیگا و دورتموند و ... داشته باشند.

 



سایت FUSSBALL برلین در تحلیل خود از این مصاف نوشت:« آلکساندر نوری یک بار دیگر با تئوری های ویرانگر خود رقیبش را ناک اوت کرد چون بازیکنان و مربیان هرتا اصلا تصور نمی کردند با برمنی روبرو شوند که با چیدمان عجیب تمام لایه های نفوذی را ببندد و در 15 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه آنها را باز کند. هرتا تا کنون تنها در مصاف با تیمی مثل بایرن این گونه در شوک فرو رفت اما آلکساندر نوری با چیدمانی که در جنگ سهمیه یورولیگ داشت با وجود تمام مشکلات از قبیل مصدومیت مهره های کلیدی بار دیگر توانست تیمش را به برتری برساند».

 



نوری در پایان مصاف با هرتا جلوی دوربین شبکه های تلویزیونی پاسخگوی سئوالات بود جایی که محور تمام آنها به موضوع سفر این تیم به اروپا و تمدید قرارداد این مربی با باشگاه برمن برمیگشت. آلکساندر مثل همیشه با صبوری و متانت خاص به خبرنگاران گفت:« سفر به اروپا؟! من رویاهای خودم را برای بازیکنان تشریح کردم و خوشحالم آنها به این اعتماد به نفس رسیدند که توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند. الان هم ما تنها بازی به بازی پیش می رویم تا به آن چیزی که می خواهیم برسیم». نوری در خصوص تمدید قرارداد هم با سیاست خاصی تصریح کرد:« هم من هم باشگاه تفاهم خوبی با هم داریم و به یکدیگر اطمینان داریم. مدیربرنامه هایم امور را جلو می برد و افتخارم این است که بتوانم همچنان برای وردربرمن تلاش کنم».

 



اما در کنار موفقیت های چشمگیر روی نیمکت رهبری وردربرمن، آلکساندر نوری این روزها به سوژه رسانه های المانی هم تبدیل شده است تا جایی که بعد از حضور متوالی در استودیوهای شبکه های تلویزیونی حالا مجلات فان این کشور هم به بررسی زندگی اجتماعی و شخصی مربی ایرانی برمن پرداختند جایی که آلکساندر را نه تنها مردی جدی در کار و زندگی بلکه خوش خنده و طناز نیز قلمداد کردند به خصوص یکی از این مجلات که با انتشار تصویری از این مربی در حال نوشیدن چای سبز ایرانی نوشت:« مرد خوش خنده و بامزه برمن ها».

 



چند روز پیش آلکساندر نوری میزبان جمعی از نوجوانان و جوانان طرفدار برمن بود که از حالا برای پوشش اخبار این باشگاه در کلاس های ویژه این باشگاه ثبت نام کرده اند. نوری که همواره سعی کرده رابطه اش را با طرفداران برمن در سطح خوبی حفظ کند در مصاحبه با این خبرنگاران جوان از دلایل موفقیت تیمش و همچنین دوران نوجوانی خود صحبت کرد که این موضوع به سوژه جذابی برای سایت باشگاه و همچنین سایر رسانه های آلمانی تبدیل شد.

http://www.varzesh3.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.